LEGTöBBET ELADOTT ÚJDONSáGOK MAGAS CBD-TARTALMÚ TÖRZSEK FEMINIZÁLT MAGOK ÖNVIRÁGZÓ MAGOK HAGYOMÁNYOS MAGOK KIEGÉSZÍTŐK
FŐOLDAL A BARNEYS-RŐL BARNEYS FARM BEMUTATO ÜGYFELSZOLGáLAT TESZTEK KANNABISZMAG-KOLLEKCIÓK FEMINIZÁLT MAGOK HAGYOMÁNYOS MAGOK ÖNVIRÁGZÓ MAGOK BARNEY'S KIEGÉSZÍTŐK

SZÁLLÍTÁS ÉS VISSZÁRU

1. Hogyan néz ki a csomagolás?

A Barney’s Farm csapata mindet elkövet a szállítás legnagyobb biztonságáért, így termékeit érintetlenül veheti át.

Termékeinket egyszerű csomagolásban szállítjuk, amely semmilyen utalást nem tartalmaz a belül található termékre vonatkozóan. Megrendelési űrlapot az EU-n belüli célállomások esetén nem mellékelünk.

2. Nyomon követhetem a szállítást?

Igen, kapni fog egy visszaigazoló e-mail-t és információt a futárszolgálatunk nyomon követéséről, amint a termékeket elküldtük. Ez a nyomon követés az on-line látható nyomonkövetési adatokat tartalmazza.

A rendelés nyomon követése gyors és egyszerű, egyszerűen adja meg a megrendelés számát és az email-címét. https://www.barneysfarm.com/track 

3. A megrendelés szállítható az országomba?

Bár a Barney’s Farm büszke arra, hogy világszerte biztosít szállítást, bizonyos országokat egyes jogszabályaik kizárnak. A következő helyekre nem szállítunk: Hollandia, Egyesült Államok, Norvégia, Kína, Malajzia, Ázsia, Ausztrália vagy Kanada.

Ha kétségei vannak, forduljon hozzánk e-mail-ben vagy telefonon, és megállapítjuk, hogy az Ön országába lehetséges-e a szállítás.

4. Mik a szállítási költségek?

Minden szállítási költséget a megrendelési folyamat során számítunk ki. A szállítási költség függ a megrendelés értékétől és az országtól, ahová a megrendelést szállítjuk.

5. A megrendelés az Egyesült Államokba is szállítható?

A Barney’s Farm nem szállít termékeket az Egyesült Államokba. 

6. Mennyi időt vesz igénybe a csomag megérkezése?

Minden szállítási idő az adott csomag végső célállomásától függ. A megrendelési folyamat során becsült szállítási időt számítunk ki, és durva becslést adunk a szállítási régiótól függő végső szállításról. Egy egyedi nyomonkövetési kód kerül feldolgozásra, miután a megrendelést átadtuk szállításra, amely lehetővé teszi a szállítás nyomon követését.

7. Kicseréltethetem a megrendelt termékeimet?

Minden termék cserélhető, amennyiben visszaküldésük eredeti, bontatlan csomagolásukban történik.

8. Mi a teendő, ha a megrendelésem megsérült a szállítás során?

Vannak ritka esetek, amikor a szállítmány megsérül a szállítás során. Ha megrendelésének bármely része nem kielégítő állapotban van, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a megrendelt termék(ek) kézhezvételétől számított egy héten belül.

Szükség lesz egy írásos nyilatkozatra a csomagban keletkezett károkról, a kárt bizonyító fényképpel együtt. Ezután kapcsolatba lépünk Önnel a probléma megoldása érdekében.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a visszaküldést és a megrongálódott megrendelések visszaküldését a Barney’s Farm csapatának jóvá kell hagynia. Az előzetes hozzájárulás nélkül visszaküldött megrendelések nem kerülnek kijavításra.

9. Mi a teendő, ha a megrendelésem részben vagy teljesen hiányzik?

Minden megrendelést diszkrét, jelöletlen csomagolásban küldünk. A lehető legkisebb összeget számítjuk fel a szállításért, miközben biztosítjuk, hogy termékei biztonságosan és gyorsan megérkezzenek. Abban a valószínűtlen esetben, amikor nem úgy kapja meg a megrendelését, ahogyan azt tervezte: ahol elérhető, szállítási nyomonkövetési lehetőségeink közé tartozik a megrendelt termékek értékének biztosítása (a szállítási költség nélkül). Ugyanakkor erre vonatkozó fényképes bizonyítékokat kell benyújtania, mielőtt számláján a termékek teljes vételárát jóváírnánk.

10. Mi a teendő, ha a csomag nem érkezett meg a becsült dátumon?

Ha a csomag nem érkezett meg a megadott időpontban, kérjük, forduljon a szállítási szolgáltatóhoz. Kérjük, mindenképpen ellenőrizze a szállítást visszaigazoló e-mailt, ahol megtekintheti, hogy vannak-e esetleges késések, amelyek befolyásolhatják a csomag kézbesítését. 

Kérlek, ne feledje: A szombat és a vasárnap nem számít munkanapnak. 

Ha a csomagja hiányzik vagy sérült, kérjük, tekintse meg a webhelyünkön található többi GYIK szakaszt.

 

11. Postafiókba is kérhető a szállítás?

Az adatvédelem fenntartása és a szállítások diszkrét mivoltának megőrzése érdekében csak magáncímre szállítunk. 

12. Mikor kapom meg a megrendelt termék(ek)et?

A Barney’s Farm csapata igyekszik minden szállítást elvégezni a vásárlás befejezését követő 24 órán belül. A megrendeléseket hétfőtől péntekig csomagoljuk és küldjük ki, kivéve a nemzeti ünnepeket. A megrendelés feldolgozása során e-mail-ben folyamatosan tájékoztatjuk Önt. Ha a megrendelés „Késés” állapotot mutat, lehetséges, hogy a probléma a termék elérhetőségével, vagy bizonyos esetekben a szállítmányhoz megadott adatokkal kapcsolatos. Ha bármi váratlant jelent be, felvesszük Önnel a kapcsolatot a probléma megoldásához.

13. A rendelésem másik címre is szállítható?

A megrendeléseket csak a szállítás során megadott címre tudjuk szállítani. Miután a megrendelést szállításra átadtuk, már nem tudunk módosítani a feltüntetett címen.

Kérjük, győződjön meg róla, hogy a megrendelés befejezésekor minden adat megfelelő-e, mivel a Barney’s Farm nem vállal felelősséget a további szállítási díjakért vagy a kiszállítás elmaradásáért. 

14. Mi történik, ha lekésem a szállítást?

A postai szolgáltatások többször is megkísérlik a csomag kézbesítését. Bizonyos körülmények esetén a kiszállítás egy helyi csomagelosztó létesítménybe történik. Ha a csomagot a megadott határidőn belül nem veszi át, az visszaküldésre kerül a raktárunkba.

A megrendelést illetően egyszer kapcsolatba lépünk Önnel abban az esetben, ha a csomagját visszaküldték a raktárunkba.

15. A vámhatóság ellenőrizheti a csomagomat?

Habár megpróbáljuk biztosítani, hogy a szállítás a lehető legdiszkrétebben történjen, a szállítás módjától függetlenül mindig fennáll annak a lehetősége, hogy a vámhatóság ellenőrzi a megrendelését.

Bár a Barney’s Farm képes az országába szállítani, nem tudunk semmilyen információt szolgáltatni termékeink jogi állapotáról az adott országban. 

Kérjük, vásárlás előtt tanulmányozza át a helyi törvényeket és jogszabályokat, mivel a Barney’s Farm nem tehető felelőssé a nemzeti vámhatóság által lefoglalt csomagokért.

Kizárólagos hozzáférés csak felnőtteknek 18 éves vagy annál idősebb emberek számára fenntartott tartalom, a barneysfarm.com-ra való belépés kizárólag a felnőtt korosztály számára engedélyezett. Hollandiában a nagykorúság korhatára 18 év, ellenőrizze a helyi törvényeket és tartsa be azokat. Marihuánamagjainkat csak azzal a feltétellel szállítjuk, hogy azok használata nem ütközik a helyi törvényekbe. Az ügyfeleknek tisztában kell lenniük azzal, hogy bizonyos országokban a kannabiszmagok tiltólistán vannak. A Barney’s Farm ezen magokat azzal a feltétellel bocsátja rendelkezésre, hogy azokat nem viszik ilyen országokba. Aki így cselekszik, saját maga felel a cselekedeteiért, és a Barney’s Farm az erre vonatkozó felelősséget elutasítja. Internetes áruházunk a holland jogszabályoknak megfelelően működik. A magokat szigorúan szuvenír, tárolás és genetikai állagmegőrzés céljából értékesítjük. Általános jogi nyilatkozat: A csíráztatás a legtöbb országban illegális, kérjük, ellenőrizze országának törvényeit a magokra, kellékekre, és a kannabiszkultúrához kapcsolódó egyéb termékekre vonatkozóan.

Belépek, betöltöttem a 18. életévemetNem fogadom el