SZáLLíTáS éS VISSZáRU
A Barney’s Farm csapata mindet elkövet a szállítás legnagyobb biztonságáért, hogy a termékeket érintetlenül vehesd át.
Termékeinket egyszerű csomagolásban szállítjuk, amely semmilyen utalást nem tartalmaz a tartalomra vonatkozóan. Megrendelési űrlapot az EU-n belüli célállomások esetén nem mellékelünk.
Igen, kapni fogsz egy visszaigazoló e-mailt és információt a futárszolgálatunk nyomon követéséről, amint a termékeket elküldtük. Ez a nyomon követés az online látható nyomonkövetési adatokat tartalmazza.
A rendelés nyomon követése gyors és egyszerű, csak meg kell adnod a megrendelés számát és az e-mail címed. https://www.barneysfarm.com/track
Bár a Barney’s Farm büszke arra, hogy világszerte biztosít szállítást, bizonyos országokat egyes jogszabályaik kizárnak. A következő helyekre nem szállítunk: Egyesült Államok, Kína, Malajzia, Ázsia, Ausztrália vagy Kanada.
Ha kétségeid vannak, fordulj hozzánk e-mailben vagy telefonon és megállapítjuk, hogy az te országodba lehetséges-e a szállítás.
Minden szállítási költséget a megrendelési folyamat során számítunk ki. A szállítási költség függ a megrendelés értékétől és az országtól, ahová a megrendelést szállítjuk.
A Barney’s Farm nem szállít termékeket az Egyesült Államokba.
Minden szállítási idő az adott csomag végső célállomásától függ. A megrendelési folyamat során becsült szállítási időt számítunk ki, és durva becslést adunk a szállítási régiótól függő végső szállításról. Egy egyedi nyomonkövetési kód kerül feldolgozásra, miután a megrendelést átadtuk szállításra, amely lehetővé teszi a szállítás nyomon követését.
Minden termék cserélhető, amennyiben visszaküldésük eredeti, bontatlan csomagolásukban történik.
Vannak ritka esetek, amikor a szállítmány megsérül a szállítás során. Ha megrendelésednek bármely része nem kielégítő állapotban van, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot a megrendelt termék(ek) kézhezvételétől számított egy héten belül.
Szükség lesz egy írásos nyilatkozatra a csomagban keletkezett károkról, a kárt bizonyító fényképpel együtt. Ezután kapcsolatba lépünk veled a probléma megoldása érdekében.
Kérjük, vedd figyelembe, hogy a visszaküldést és a megrongálódott megrendelések visszaküldését a Barney’s Farm csapatának jóvá kell hagynia. Az előzetes hozzájárulás nélkül visszaküldött megrendelések nem kerülnek kijavításra.
Minden megrendelést diszkrét, jelöletlen csomagolásban küldünk. A lehető legkisebb összeget számítjuk fel a szállításért, miközben biztosítjuk, hogy termékeid biztonságosan és gyorsan megérkezzenek. Abban a valószínűtlen esetben, amikor nem úgy kapod meg a megrendelésedet, ahogyan azt tervezted: ahol elérhető, szállítási nyomonkövetési lehetőségeink közé tartozik a megrendelt termékek értékének biztosítása (a szállítási költség nélkül). Ugyanakkor erre vonatkozó fényképes bizonyítékokat kell benyújtanod, mielőtt számládon a termékek teljes vételárát jóváírnánk.
Ha a csomag nem érkezett meg a megadott időpontban, kérjük, fordulj a szállítási szolgáltatóhoz. Kérjük, mindenképpen ellenőrizd a szállítást visszaigazoló e-mailt, ahol megtekintheted, hogy vannak-e esetleges késések, amelyek befolyásolhatják a csomag kézbesítését.
Kérlek, ne feledd: a szombat és a vasárnap nem számít munkanapnak.
Ha a csomagod hiányzik vagy sérült, kérjük, tekintsd meg a webhelyünkön található többi GYIK cikket.
Az adatvédelem fenntartása és a szállítások diszkrét mivoltának megőrzése érdekében csak magáncímre szállítunk.
A Barney’s Farm csapata igyekszik minden szállítást elvégezni a vásárlás befejezését követő 24 órán belül. A megrendeléseket hétfőtől péntekig csomagoljuk és küldjük ki, kivéve a nemzeti ünnepeket. A megrendelés feldolgozása során e-mailben folyamatosan tájékoztatunk. Ha a megrendelés „Késés” állapotot mutat, lehetséges, hogy a probléma a termék elérhetőségével, vagy bizonyos esetekben a szállítmányhoz megadott adatokkal kapcsolatos. Ha bármi váratlant jelentesz be, felvesszük veled a kapcsolatot a probléma megoldásához.
A megrendeléseket csak a szállítás során megadott címre tudjuk szállítani. Miután a megrendelést szállításra átadtuk, már nem tudunk módosítani a feltüntetett címen.
Kérjük, győződj meg róla, hogy a megrendelés befejezésekor minden adat megfelelő-e, mivel a Barney’s Farm nem vállal felelősséget a további szállítási díjakért vagy a kiszállítás elmaradásáért.
A postai szolgáltatók többször is megkísérlik a csomag kézbesítését. Bizonyos körülmények esetén a kiszállítás egy helyi csomagelosztó létesítménybe történik. Ha a csomagot a megadott határidőn belül nem veszed át, az visszaküldésre kerül a raktárunkba.
A megrendelést illetően egyszer kapcsolatba lépünk veled abban az esetben, ha a csomagodat visszaküldték a raktárunkba.
Habár megpróbáljuk biztosítani, hogy a szállítás a lehető legdiszkrétebben történjen, a szállítás módjától függetlenül mindig fennáll annak a lehetősége, hogy a vámhatóság ellenőrzi a megrendelésedet.
Akkor is, ha a Barney’s Farm jogosult az országodba szállítani, nem tudunk semmilyen információt szolgáltatni termékeink jogi állapotáról az adott országban.
Kérjük, vásárlás előtt tanulmányozd át a helyi törvényeket és jogszabályokat, mivel a Barney’s Farm nem tehető felelőssé a nemzeti vámhatóság által lefoglalt csomagokért.